fredag 28. august 2009

Soon baby, soon

Nei, nå er det på tide å poste noe her snart. Jeg har ikke hatt neglelakkpause, men har vært litt lite hjemme i det siste. Men jeg har da fått både forsyning med Poshé top coat, og essie matte about you (matt overlakk), og dessuten har jeg vært en svipptur i Sverige og plukket med meg én Depend-lakk. Så det MÅ komme noe her snart. Men ikke i dag, og kanskje ikke i morgen. Men forhåpentligvis på søndag. Vi får krysse fingrene.

 

I dag har jeg forresten fått meg ny jobb. Og det syns jeg er alldeles fortryllende fabelaktig kjekt. Blir vannvittig deilig å komme seg litt mer ut av huset om dagene, og faktisk treffe litt folk. Det ser jeg fram til! Blir dessuten fint å kunne jobbe på dagtid, til en forandring, slik at ettermiddagene kan brukes til det de skal … neglelakking og klining!

Peace out!

6 kommentarer:

  1. Jeg har ikke annet å si enn "peace, love and understanding". ;-)
    Jeg er så utrolig glad for at du har fått jobb. Ikke minst er jeg utrolig glad for at jeg kjenner deg. Og for at du er den du der. Jeg gleder meg veldig mye til at du viser meg i detalj hvordan du lager alle mønstrene på neglene dine, for jeg er fascinert!
    Enda mer gleder jeg meg til å høre hvordan det går i jobben til uken. :-)

    SvarSlett
  2. Ja, kan sikkert vise deg litt nærmere hvordan det gjøres. Kanskje innimellom et par filmer eller noe ;D

    Og du får nok ganske sikkert fullt referat fra nyejobben :D

    SvarSlett
  3. Negledetaljene tar vi mellom UNO og Slipp Willy Fri, ved neste anledning. ;-)

    SvarSlett
  4. Slipp Willy fri, faktisk :p Hehe.

    SvarSlett
  5. Jimmy...

    *stille seg i skammekroken*

    SvarSlett