søndag 9. august 2009

Svart/hvit mani

I sommer var jeg en tur i utlandet og kjøpte maaasse neglelakker. Trettifire, for å være nøyaktig. Mange små lakker i rare ukjente merker som kostet ca 7 kr. Men jeg var ikke bare i utlandet for å handle neglelakk og feriere, jeg skulle også i barnedåp. Jeg endte opp med å ha et svart/hvitt antrekk, bestående av et skjørt med høyt liv + en topp inni med et blondefelt øverst. Til dette ville jeg ha en enkel og ikke veldig skrikende manikyr egentlig, men så kom jeg til å tenke på at jeg kunne ha svart lakk og hvit konad på. Siden jeg hadde blonder på toppen min valgte jeg et motiv fra konadplate m64, som jo kan minne om blonder. Kanskje. Om man legger godviljen til hvertfall. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Ble veldig fint til min hvite clutch-veske.

Den svarte lakken var altså en slik minilakk (5ml) som kostet ca 7 kroner. Den var overraskende lett å legge, fin konsistens. Tørket raskt og alt var fint.

Enkel sort cremelakk fra ukjent merke med konad hvit spesiallakk og konadplate m64

8 kommentarer:

  1. oh .. pretty! Trenger ikke legge godviljen til!

    SvarSlett
  2. :D Jeg ble faktisk dritfornøyd selv også. Haha.

    SvarSlett
  3. Amazing!

    PS. Oppdaget først nå at du hadde laget et rim i tittelen på bloggen, hehe. Men vi bruker jo penger på ting som betyr noe for oss. Jeg blir blakk av mine ting. :-)

    SvarSlett
  4. Hihi. ja. Heldigvis er jeg ikke raka fant (rakafant?) enda.

    SvarSlett
  5. Det ble lekkert! Konad i sort/hvitt er alltid fint. :)

    SvarSlett
  6. Takk. Ja, det ble finere enn jeg hadde forventet, faktisk. Var litt redd jeg skulle kløne det til med konaden, siden jeg skulle ha de i en spesiell anledning. hehe.

    SvarSlett
  7. Takktakk. Utrolig hva litt konad kan gjøre altså :)

    SvarSlett