torsdag 6. august 2009

Åpningsposten

Heihei.

Har omsider, etter lang tid funnet ut at jeg vil ha en negleblogg. Har jo skjønt etterhvert at jeg ikke er alene i verden om å elske neglelakk og neglepynt og alt som er fint og shiny og sånn. Så her er altså åpningsinnlegget. Foreløbig har jeg tenkt å bo på blogger/blogspot, siden jeg har konto her allerede. Okei okei. Nå må jeg ha inn et bilde her. Kan jo ikke bare skrive om fin lakk, man må jo se den også, og her er et bilde fra “arkivet”:

 

Her har jeg brukt en lakk fra Maybelline som heter Nude Mauve og pastellgrønn spesiallakk fra konad, sammen med konadplate m70.

 

Såå, frister det å se mer, får du stikke innom igjen om ikke altfor lenge.

(vil du følge meg på twitter så er jeg pingvingunn der)

7 kommentarer:

  1. Så bra! Synes "vakkerlakk" klinger bra, jeg, hehe. Skikkelig fancy de første neglene du la ut her. :-)

    SvarSlett
  2. Så fint, velkommen som negleblogger! La deg til i bloggrollen min. :D

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se de nye fra China Glaze :D

    SvarSlett