fredag 7. august 2009

China Glaze For Audrey

En av lakkene som har stått på ønskelisten leeenge har vært For Audrey. En lakk som har sett fortryllende ut på bilder. Den har vært utsolgt overalt lenge, visst, men da jeg satt heromdagen og la noen lakker i handlekurven på Transdesign.com så sto den plutselig på lista. Jeg ble så begeistret over at jeg fikk kjøpe den, at jeg helt glemte å bestille Ghina Glaze sin nydelige grå lakk Recycle. Anyways. Pakken min ankom postkontoret i går og jeg løp (vel, tok strengt tatt bussen, postkontoret ligger et stykke unna) for å hente den. Da jeg kom hjem fikk jeg eeeendelig prøvd den, bare for å oppdage at den er enda flottere her in real life :D

China Glaze: For Audrey

Jeg har sett at flere andre har hatt problemer med at kamera gjør lakken bare plain lyseblå, mens den egentlig er mer grønnblå pastell. Jeg syns kamera mitt kunne gjort en bedre jobb, men alt i alt vart resultatet OK. Men syns du den er fin på bilde, kommer du til å elske den når du får den på dine egne negler.

Jeg fikk jo 10 China Glaze-lakker i posten, så senere på dagen måtte jeg jo finne fram Konaden. Dessverre ble jeg så entusiastisk i dag da jeg endelig fant kamerakabelen min, at jeg rent glemte å ta bilde av neglene med konad på, før jeg lastet bilder innpå pcen. Så de får komme senere en gang ;)

4 kommentarer:

  1. Fresh!
    Ønsker meg bilder av lillatoner i fremtiden ;)

    SvarSlett
  2. Okei. Det er greit. Jeg har vel et par jeg plukket opp i Baltikum :p

    SvarSlett
  3. Fet er ikke så farlig om ikke kameraet ditt viser korrekt farge, den vises garantert ikke likt på din og min skjerm uansett. Legger deg til i favoritter negleprinsesse :O)

    TirNa

    SvarSlett
  4. Nei, var det jeg tenkte. For fargen er enda mer lik på kameraet enn på skjermen min :p Koselig at du vil lese bloggen min, TirNa :)

    SvarSlett