tirsdag 11. august 2009

NOTD – lilla og gull

Pingrid ønsket seg lillatoner, så i dag har jeg testet ut en billiglakk som har en veldig fin lys lillafarge. Har lakket neglene fort og gæli, for jeg har hatt sinnsykt mange andre ting for meg også i dag. Syns disse billiglakkene har overraskende god konsistens til å koste ca 7 kr. Disse inneholder visst vitamin B5 også.

NailSystem no.359

Kunne selvsagt ikke dy meg, måtte konade litt også. Motivet på ringfingeren er dog fra en slik Fauxnad-plate (som jeg har hørt det kalles). Mulig jeg egentlig likte det best med bare konad-motivet. Men men, gjort er gjort. Kjekt å prøve litt nytt også. Jeg prøvde å være flink og ta vekk overflødig konadtrykk, men glemte visst helt lillefingeren. Har fiksa det nå da ;)

NailSystem no.259 med ChinaGlaze Passion, konadplate m71 og fauxnad D02

4 kommentarer:

  1. Så snill du er!
    Jeg ønsker meg bilde av mørk lilla også. En gang i fremtiden når du har tid/lyst altså ;)

    SvarSlett
  2. Will do. Ikke sikker på om jeg har mørk lilla. hmm. eller, jeg har en som er litt mørkere hvertfall :p

    SvarSlett
  3. Det var en vellykket kombinasjon! :)

    SvarSlett
  4. Ja, syns det ble ganske fint :)

    SvarSlett