torsdag 13. august 2009

Smakebit

Grunnen til at jeg ikke har postet noe her på to dager er at jeg inngikk en avtale med meg selv om at jeg ikke skulle bytte neglelakk før jeg hadde ryddet rommet. I dag klarte jeg ikke mer og MÅTTE bytte neglelakk (selv om jeg ikke har ryddet rommet). Huff. Ikke greit å ha to skuffer med fristende lakker i. Selvsagt får jeg ofte for meg at jeg skal lakke neglene seint på kvelden/midt på natten, og det er ikke de beste tidspunktene for å ta noen pene bilder av neglene, uten blitz. Så, jeg måtte bruke blitz. Kommer nok til å legge ut bedre bilder i morgen om jeg får til å ta noen, men her er en smakebit i alle fall.

Har brukt en ganske lys skimmerlakk fra La Femme Beauty i fargen Ultra Blue 127, og ett strøk med Sally Hansen Nail Prisms 01 Diamond.

Ps, legg merke til den fotogene overlockmaskinen min som sniker seg med i bakgrunnen ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar