tirsdag 16. februar 2010

NOTD – Secret Peri-Wink-Le

Nei, nå skal dere høre noe morsomt. Jeg satt i går og kommenterte bloggen; neglelakkmani, og lovet at jeg skulle ta opp igjen bloggingen. Så da har jeg fjernet tre uker gammel neglelakk i dag og lakket med en av lakkene jeg har kjøpt etter å ha sett nettopp i neglelakkmani-bloggen. Lakken er fra China Glaze og heter Secret Peri-wink-le og er veldig veldig fin. Siden den ikke er en ny lakk fra en ny kolleksjon (jeg følger ikke så mye med på det alltid, får alle nyheter via neglelakkmani ;) så tenkte jeg sprite opp med litt konad. Siden jeg for en stund siden kjøpte den lille coraline-pakken, samt noen andre bildeplater, valgte jeg den blå og den rosa lakken fra coralinepakken, samt billedplate S9.

Siden lyset om kvelden ikke er optimalt må jeg ta bilder med blitz. Her har jeg imidlertid brukt en dings foran blitzen for å dempe den litt. Vet ikke helt hva jeg syns. Bildene under er tatt med vanlig blitz.

Men altså. Det som virkelig er litt morsomt, er jo at jeg leitet fram innlegget til neglelakkmani (for å linke til det), hvor jeg først så denne lakken. Og hva er vel oddsen for at hun også brukte de samme fargene til å konade med. Trøster meg med at jeg hvertfall hadde valgt en annen billedplate. Se på dette som en slags tribute. Hehe ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, søte du!:D Så fint at du blogger igjen! Plate S9 er veldig fin.

    (Mulig dette kommer to ganger, jeg sliter litt med dette kommentarsystemet)

    SvarSlett
  2. ja, S9 er kjempefin. kimonodamen er søt og de blomstene er lekre.

    skal prøve å få til blogging litt oftere framover ;)

    SvarSlett