tirsdag 23. februar 2010

NOTD – Coconut Kiss

Som jeg nevnte i forrige innlegg så har jeg problemer med å få gjengitt fargene med kameraet. Så dette blir mer en post for å vise konaden og fargekombinasjonen, enn selve lakken. Jeg har benyttet China Glaze – Coconut Kiss, som er en lilla lakk skimmerlakk. Den har ganske mye rødt i seg, men på bildet ser det ut som det er mest blått. Det er altså feil :P

Men hvertfall. Etter to strøk med Coconut Kiss, fant jeg fram igjen konadplate S9, gul spesiallakk fra Coraline-settet og satte igang. Resultatet ser du her:

Jeg liker kombinasjonen lilla/gul. Generelt har jeg blitt mer og mer glad i komplementærkontrast opp gjennom årene, men kan fremdeles styre min begeistring for rød/grønn.

Note to self: lemony flutter + håndkrem!!!

2 kommentarer:

  1. Det ble fint! Artig med nye fargekombinasjoner. Jeg sitter og har lyst til å leke meg litt med Konaden min jeg også, men akkurat nå vinner sengen, slapp etter sykehusinnleggelse og forkjølet i tillegg.

    SvarSlett
  2. Håper du blir kvitt forkjølelsen så du kan komme igang med konaden igjen. Hihi. det er jo så gøy.

    Selv konader jeg ofte på sengen. Har en laptop-pute fra IKEA som fungerer ypperlig som bord. Hehe.

    SvarSlett