tirsdag 23. februar 2010

Julebordnegler

I slutten av januar hadde vi julebord med jobben. Julebordsesongen begynner sannelig tidligere og tidligere for hvert år ;)

Som alltid er det vanskelig å bestemme seg for hva man skal ha på seg og sminke seg og allslags. Jeg fryktet lenge at jeg måtte ta en vanlig svart kjole (som jeg bruker på helt vanlige dager). Heldigvis var det jo salg i januar, og jeg har en tendens til å finne noe rart, som både passer og ser overraskende allright ut på. Så to dager før julebordet fant jeg en kjole som hadde disse fargene:

Sebramønster liksom. Hadde jeg aldri forestilt meg at jeg skulle vise meg offentlig i, men denne kjolen var faktisk ganske fin. Men så var det jo det da, hva slags negler skal man ha til sånt? Noen mener det er superteit å matche negler og antrekk. Jeg derimot lar sjelden en anledning til å ha på blå neglelakk ( et raskt overslag tilsier at jeg har ca 18 blå lakker i samlingen), gå fra meg.

Her har jeg brukt det jeg tror er Depend nr 41, China Glaze – Tinsel, Svart spesiallakk og billedplate m70 fra Konad.

Er det noen blå lakker du føler at jeg bare ha i samlingen? Plz leave a comment.

Og du? Ikke glem at neglelakkmani har en giveaway på gang da. Du kan melde deg på helt til 1.mars!

2 kommentarer:

  1. Det ble fint! Håper du har sikret deg H&M sin Blue My Mind? Den er så fin at jeg nok kunne ha greid meg med bare den en god stund. :)Iallefall en uke eller to.

    SvarSlett
  2. Jeg har den i bestilling fra nettbutikken deres. Hehe. Så forhåpentligvis kommer den snart. Den virker veeeeldig fin, så jeg gleder meg :D

    SvarSlett