tirsdag 23. februar 2010

Essie Tart Deco

Her om dagen fikk jeg en gave. Ikke hvilken som helst gave, men fire lakker fra Essie sin vårkolleksjon. Da ble jeg fortryllende glad, for der var det blant annet en ferskentonet lakk. Og det har jeg ønsket meg.

Møt Essie – Tart Deco:

Jeg har fått nytt kamera, og jeg vet ikke om det er derfor, eller om de lakkene jeg har hatt i det siste er vanskelig å fotografere eller hva det er, men jeg føler ikke at fargene blir gjengitt skikkelig. Velvel, kanskje det går seg til utover våren ;)

Jeg hadde store forventninger til Tart Deco da jeg så den i flasken. Men … hvorfor ble den ikke lik på neglene? Den er mye mer skarp oransj når den kommer på neglene, enn den er i flasken. Merkelig merkelig. Men jeg liker den fordet altså. Det er bare litt rart ;)

Først hadde jeg tenkt å konade litt for å teste den gule lakken fra Coraline-settet, men så testet jeg litt på en negl, og det viste ikke i det hele tatt. Da kom jeg på minisettet med lakker jeg har kjøpt fra OPI og deres Alice in Wonderland-kolleksjon. Der er det blant annet to glitterlakker. Og siden jeg har hatt lyst til å prøve Mad as a hatter, men ikke orket tanken på å fjerne glitterlakk fra 10 negler (tålmodighetsprøve. spesielt når jeg har rotet vekk filten min), så tok jeg og prøvde den over Tart Deco. Var litt finere i virkeligheten. Mad as a hatter er en virkelig stilig glitterlakk, med flerfarget glitter, som virkelig skinner. Men på foto kommer den ikke godt nok fram, dessverre.

Et siste bilde. hehe. Stilig boks de kom i disse lakkene. Minner om rubiks kube, bare enda mer moro ;)

Og ja, det holdt jeg nesten på å glemme. Men neglelakk-guru neglelakkmani har en giveaway på bloggen sin. Jeg sikler skikkelig på allesammen og forestiller meg at de er helt fantastiske. Meld deg på du også, kanskje du (eller jeg) vinner!

1 kommentar: