torsdag 29. oktober 2009

Lilla lakk, som ikke gjorde meg blakk

Hei bloggen ;)

I dag skal har jeg en pause fra OPI suede. Det har jeg nemlig slik at jeg fikk en craving etter cremelakk i dag. Så da ble det sånn. Som jeg har nevnt her tidligere, så kjøpte jeg jo 38 lakker i utlandet i sommer. Og i dag har jeg testet en lilla. Den er kjempeliten, og veldig lilla og kostet meg kanskje 3 kroner.

Ganske fin. Her vises den fram med litt lekkert søl som jeg var for lat til å fjerne før jeg tok bilde. Jaja, det forsvinner vel i morgen når jeg tar en dusj, regner jeg med.

Jeg lakket neglene når jeg egentlig skulle rydde rommet. Og da jeg var ferdig med å lakke neglene, så orket jeg fremdeles ikke rydde rommet, så da tenkte jeg å konade litt. Men så klarte jeg ikke bestemme meg for noe motiv, også ville jeg ha gult trykk også hadde jeg ikke gul konadlakk så da måtte jeg frihåndslage noen gule blomster. Og putta på et par kwasirowski-krystaller.

Her kan du også se hvordan lakken ser ut når det er litt mørkere. Veldig fin, syns jeg. Dessuten dekker den egentlig helt på ett strøk. Det syns jeg alltid er kjekt. Her har jeg derimot to, siden jeg alltid alltid ALLTID klarer å få det første strøket ujevnt på én negl, og hvis jeg må ta to strøk på én negl, så føler jeg at alt blir ujevnt. Så da ble det to på alle. Ikke noe forskjellsbehandling her i gården, nei ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar