tirsdag 27. oktober 2009

OPI suede II

Hei igjen. To innlegg på kort tid? I alle dager. Jeg overgår meg selv. Men sånn er det. Jeg har fått et eller annet virus, og legen har bedt meg holde meg hjemme resten av uken, så da blir det vel sånn. Noen positive sider har det jo, i og med at jeg kan neglelakke litt mer.

Så i dag har jeg hatt en liten fotoshoot med den unge, meget lovende Russian Navy suede. Og fy pokker, det er en rakker som tar seg godt ut foran kamera. Det må jeg si.

I dag viser jeg lakkene helt naken. Altså, ingen topcoat ;) Og se som den skinner likevel. Dette bildet er tatt inne, med sollys skinnende gjennom rutene. Mmm.

MEN, jeg kunne jo ikke motstå dette vidunderlige sollyset som beriker vårt Oslo om dagen, så jeg tok med meg kameraet ut på verandaen for å en frilufts-shoot.

Jeg dåner. Dette er altså en matt lakk. Kan du tro det?

Det skader jo ikke at jeg elsker blå lakker, men herlighet… seeeee!!!

Jaddah, jaddah. Må ha ett bilde til:

I LOVE YOU, OPI SUEDE! Vi to (sju?) skal nok få et langt og lykkelig liv sammen!

2 kommentarer: